L'autoadesione di u solvente hè ottenuta applicendu un solvente adattatu (cum'è l'alcol industriale) à u filu durante u prucessu di avvolgimentu. U solvente pò esse spazzulatu, spruzzatu o rivestitu nantu à l'avvolgimentu durante u prucessu di avvolgimentu. U solvente tipicu cunsigliatu hè l'etanolu o u metanolu (una cuncentrazione 80 ~ 90% hè megliu). U solvente pò esse diluitu cù acqua, ma più acqua si usa, più difficiule diventerà u prucessu di autoadesivu.
Vantaghju | Svantaghju | Risicu |
Attrezzatura è prucessu simplici | 1. Prublema di emissione di solventi 2. Micca faciule da automatizà | 1. I residui di solvente ponu dannà l'insulazione 2. U stratu internu di a bobina cù un gran numeru di strati hè difficiule da asciugà, è hè di solitu necessariu aduprà un fornu per autoaderisce u solvente residuale per evaporà cumpletamente. |
1. Per piacè riferitevi à a scheda di u produttu per selezziunà u mudellu è e specificazioni di u produttu apprupriati per evità l'inutilizazione per via di a non cunfurmità.
2. Quandu ricevete a merce, verificate se a scatula d'imballu esterna hè schiacciata, dannighjata, sbucciata o deformata; durante a manipulazione, deve esse trattata delicatamente per evità vibrazioni è tuttu u cavu deve esse abbassatu.
3. Fate attenzione à a prutezzione durante u almacenamentu per impedisce ch'ellu sia dannighjatu o schiacciatu da oggetti duri cum'è u metallu. Hè pruibitu di mischjà è almacenà cù solventi organici, acidi forti o alcali forti. Se i prudutti ùn sò micca usati, l'estremità di i fili devenu esse imballate strette è almacenate in l'imballu originale.
4. U filu smaltatu deve esse almacenatu in un magazzinu ventilatu, luntanu da a polvera (cumprese a polvera metallica). Hè pruibitu l'esposizione diretta à u sole è evità l'alte temperature è l'umidità. U megliu ambiente di almacenamentu hè: temperatura ≤ 30 ° C, umidità relativa & 70%.
5. Quandu si toglie a bobina smaltata, l'indice drittu è u dettu mediu aggancianu u foru di a piastra superiore di a bobina, è a manu manca sustene a piastra inferiore. Ùn toccate micca u filu smaltatu direttamente cù a manu.
6. Durante u prucessu di avvolgimentu, mette a bobina in a cappa di svolgimentu u più pussibule per evità a contaminazione di u filu da solvente. In u prucessu di piazzamentu di u filu, aghjustate a tensione di l'avvolgimentu secondu u calibru di sicurezza per evità a rottura di u filu o l'allungamentu di u filu per via di una tensione eccessiva. È altri prublemi. À u listessu tempu, u filu hè impeditu di vene in cuntattu cù l'ughjettu duru, risultendu in danni à u film di vernice è cortocircuitu.
7. L'incollaggio di fili autoadesivi cù solvente deve fà attenzione à a cuncentrazione è à a quantità di solvente (si cunsiglia u metanolu è l'etanolu assolutu). Quandu si incolla u filu autoadesivo à fusione calda, fate attenzione à a distanza trà a pistola termica è u stampu è à l'aghjustamentu di a temperatura.