U filu elettromagneticu, cunnisciutu ancu u filu di u travagliu, hè un filu insulatu usatu per fà bobine o i vistimenti in prudutti elettrici. U filu elettromagneticu hè generalmente divisu in filu enamellatu, filu impannillatu, imaginatu filu impannillatu è filu insulatu inorganicu.
U filu elettromagneticu hè un filu insulatu utilizatu per fabricà bobine o i vistimenti in i prudutti elettrici, cunnisciutu ancu di u filu di u travagliu. U filu elettromagneticu deve risponde à i requisiti di diversi usi è u prucessu di fabricazione. A prima include a so forma, specificazione, capità per travaglià sottu à a temperatura alta è à longu termenza eredttazione, a resistenza elettrica è in riserzi di alta tensione, a corrosione in speciale ambiente, etc. L'ultima include tensile, piegatura è usura durante u ventu è incruciatu, è ancu di l'influenza è i bisogni di corrosione è di l'impregazione è asciugatrice.
I filiel elettromagnetichi ponu esse classificati secondu a so cumpusizioni di basa, insulazione reduttiva è insulazione elettrica. In generale, hè classificatu, secondu l'insulazione di materiale è metudu di fabricazione usata in a capa elettrica.
L'usu di i fili elettromagnetichi ponu esse divisi in dui tipi:
1. Probonicu generale: hè principessu, apparecchi elettrici, prutetti, trasfurmazioni, ecc per cunpone elettrometicu di cunversione in energia elettromagnetica in energia elettrominale in un'ernirzizazione elettrominale.
2. Oltra Speciale: Applicabile à cumpunenti elettronichi, veiculi novi è altri campi cù caratteristiche speciali. Per esempiu, i fili mintroetettroniche sò principarmenti usati per l'industrie di l'infurmazione è d'infurmazione, mentre filii speciali per i veiculi novi per a pruduzzione è a fabricazione di i dui veiculi energetichi.
Tempu post: Utt-29-2021