U specialista australianu in fibra dice chì a nova cunnessione stabiliscerà Darwin, a capitale di u Territoriu di u Nordu, "cum'è u più novu puntu d'entrata di l'Australia per a cunnessione di dati internaziunali".
A principiu di sta settimana, Vocus hà annunziatu ch'ellu avia firmatu cuntratti per custruisce a sezione finale di u longu aspittatu Darwin-Jakarta-Singapore Cable (DJSC), un sistema di cable AU $ 500 milioni chì unisce Perth, Darwin, Port Hedland, Christmas Island, Jakarta, è Singapore.
Cù questi ultimi cuntratti di custruzzione, per un valore di 100 milioni di $ AU, Vocus finanzia a creazione di un cable di 1 000 km chì unisce l'esistente Australia Singapore Cable (ASC) à u Sistema di Cable North West (NWCS) in Port Hedland. In questu, Vocus crea u DJSC, chì furnisce Darwin cù a so prima cunnessione internaziunale di cable sottumarinu.
ASC attualmente si estende per 4,600 km, unendu Perth nantu à a costa occidentale di l'Australia à Singapore. A NWCA, intantu, corre 2,100 km a ovest da Darwin lungo a costa nord-occidentale di l'Australia prima di sbarcà in Port Hedland. Serà da quì chì u novu ligame di Vocus hà da cunnette à l'ASC.
Cusì, una volta cumpletu, u DJSC unisce Perth, Darwin, Port Hedland, l'Isula di Natale, Indonesia è Singapore, furnisce 40Tbps di capacità.
U cable hè previstu per esse prontu per u serviziu à a mità di 2023.
"U Cable Darwin-Jakarta-Singapore hè un signu massivu di cunfidenza in u Top End cum'è un fornitore internaziunale per l'industrii di cunnessione è digitale", hà dettu Michael Gunner, Chief Minister di u Territoriu di u Territoriu di u Nordu. "Questu cimenta ulteriormente Darwin cum'è l'ecunumia digitale più avanzata di l'Australia di u Nordu, è aprirà a porta à novi opportunità per a fabricazione avanzata, centri di dati è servizii di computazione basati in nuvola per i Territorii è l'investituri.
Ma ùn hè micca solu in u spaziu di u cable sottumarinu chì Vocus travaglia per migliurà a connettività per u Territoriu di u Nordu, nutendu chì hà ancu finitu di pocu tempu u prugettu "Terrabit Territory" à fiancu à u guvernu federale di a regione, implementendu a tecnulugia 200Gbps in a so reta di fibra lucale.
"Avemu furnitu Terabit Territory - un aumentu di capacità 25 volte in Darwin. Avemu consegnatu un cable sottumarinu da Darwin à l'Isule Tiwi. Avanzamu Project Horizon - una nova cunnessione di fibra di 2,000 km da Perth à Port Hedland è in Darwin. È oghje avemu annunziatu u Cable Darwin-Jakarta-Singapore, a prima cunnessione internaziunale sottumarina in Darwin ", hà dettu Kevin Russell, direttore generale è CEO di Vocus Group. "Nisun altru operatore di telecomunicazioni si avvicina à stu livellu d'investimentu in infrastruttura di fibra di alta capacità".
I rotte di a rete da Adelaide à Darwin à Brisbane anu ricivutu l'aghjurnamentu à 200Gpbs, cù Vocus nutendu chì questu serà aghjurnatu di novu à 400Gbps quandu a tecnulugia diventa dispunibule cummerciale.
Vocus stessu hè statu ufficialmente acquistatu da Macquarie Infrastructure and Real Assets (MIRA) è u fondu di pensione Aware Super per AU $ 3.5 miliardi Torna in ghjugnu.
Tempu di post: 20-aug-2021